.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پليس فتا بابل، عامل هتک حیثیت در تلگرام را شناسایی کرد
ماموران پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات شهرستان بابل مازندران، با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي، متهم به هتک حیثیت در شبکه اجتماعي تلگرام را شناسايي و دستگير کردند.

 شمال نیوز: ماموران پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات شهرستان بابل مازندران، با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي، متهم به هتک حیثیت در شبکه اجتماعي تلگرام را شناسايي و دستگير کردند.

سرهنگ سيد محسن جعفري در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر، افزود: در پي مراجعه زني به ماموران انتظامي اين شهرستان، اظهار داشت مدتی است شخصی با در اختیار گرفتن اکانت تلگرام بنده اقدام به استفاده از آن نموده و مطالبی کذب و مبتذل علیه اینجانب در گروههای مختلف که قبلا در آن عضو بوده ام منتشر می نماید. از این رو موضوع در دستورکار ماموران پليس فتاي اين فرماندهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل، افزود: کارآگاهان و کارشناسان پليس فتا با انجام تحقيقات از شاکيه دريافتند، متهم با اکانت متعلق به وی در چند گروه کاری و شخصی که شاکیه در آن عضویت داشته اقدام به انتشار مطالبی علیه او می نماید که پس از بررسیهای فنی و پلیسی مشخص گردید متهم مالک اصلی سیم کارت بوده است که سیم کارت خود را برای مدتی در اختیار شاکیه قرار داده تا از آن استفاده نماید که در ادامه ناگهان اقدام به مسدود نمودن سیم کارت و اخذ سیم کارت جدید و بازیابی و استفاده از اکانت شاکیه در شبکه اجتماعی تلگرام می نماید.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل خاطر نشان کرد: ماموران در ادامه تحقيقات متهم را شناسایی و با هماهنگي مقام قضايي، متهم را به پلیس فتا شهرستان بابل احضار و با مشاهده ادله موجود به بزه انتسابی اقرار و عنوان داشت: با توجه به خصومت شخصی با شاکیه اقدام به مسدود نمودن سیم کارتی که در اختیار وی بوده است نمودم که پس از اخذ سیم کارت جدید نرم افزار تلگرام را بر روی گوشی نصب و اقدام به این عمل نموده ام.

سرهنگ جعفري گفت: متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني، تحويل مرجع قضايي گردید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.288 seconds.